tentafest : 121111

Änteligen är Anatomi & Fysiologi tentan skriven (för denna gång) och nu är det bara att leva i förnekelse i tre veckor till svaret kommer.
Ja jag hinner nog inte tänka på den för imorgon drar nästa kurs igång.
Givetvis går även denna parallellt med en annan kurs så det där med att vi pluggar 100% är bullshit.
Vi studerar 125% MINST hela tiden och 50% jobb på det, ja det känns.
Igår var min första lediga dag, sen kriget.
Det var dagen efter tentakalaset jag och Anna hade i fredags.
Vi bjussa in lite andra syrror och gjorde baluns av fredag kvällen.
Och hur gick nu det tro?

Vi kikar:



Summa sumarum:
En svinkul kväll med en pruttfull Erika!
Vi hade fler än en anledning till att fira.
Japp jag ber om ursäkt om jag var konstig på något sätt mot någon, jag hade verkligen inte kontroll den kvällen, jag släppte all kontroll och gick all in.

Känslan jag har är att jag bara hade kul och var glad men man har ju inte riktigt så bra uppfattning så vem vet, därför försäkrar jag mig med en ursäkt i fall att.

Hoppas ni som var med hade lika kul!


Nu kör vi nästa kurs,
sjukt pepp för den, då vi ska läsa ANESTESI nu.
Pepp peppar pepp!

För övrigt är det idag ett år sedan världens bästa kille friade till mig.
Det är knasigt.
Att det finns en man som vill dela sitt liv med mig!
Älskar dig.


e.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar