ringar : 121004


Jag drömde att P hade överraskat med att skriva
Du är läcker som en smäcker 
på min förlovningsring.

När jag vaknade ur denna dröm hade jag fått ett sms om att ringarna fanns att hämta.

Så nu ÄNTELIGEN!
Ett år efter själva frieriet som skedde
11.11.11
stod den svarta lådan på bordet!

Ett vin vi köpte hos Linda och Dave i USA efter vår vinprovningstur hade vi sparat just för detta tillfälle.
Vi la det på kylning för att ikväll korka upp det, till plockmat bestående bla av räkor och rackabajsar korv.

Ett vin som bara genom sin underbara doft tog oss tillbaka till en solig dag ute på Sunset Hills.
Där vi tillsammans provade ut detta vin.


Njöt av varenda droppe, för vi kommer förmodligen aldrig få dricka det igen.
Läge märke till att vinet är från förlovningsåret.




Så var då dags att få på sig våra mycket mycket enkla ringar, men med en annorlunda gravering, på kanten av ringen!
Namn och datum.
Ringarna är av titan och är så lätta att de knappt märks.









Nu bär P alltid med mig och jag honom.

Vet ni vad?
Jag älskar den mannen.
Massor.


e.



2 kommentarer: