Anna & Emil : 120806



Bästa Anna fick den 4 augusti sin Emil och är numera herr och fru Ileby.

Jag dog lite när jag fick se lokalen.
Jag hade förväntat mig en himla fina lokal.
Den slog förväntningarna.
Jag försökte bogsera det gamla bruket hem.
Det var för tungt.

Jag avundades fotografen ännu en smula.
Som fick chansen att fota ett så fint brudpar i sådana fina miljöer.
Åh det hade varit en så fin present att ge Anna, speciellt med tanke på att det var med henne jag började fotografera.

Men,
jag är i slutändan så jädra glad bara av att få var med på deras dag!
Slog ju ännu bättre att få vara gäst i de grymma lokalerna och vara en del av den underbara stämningen.
Började med stortjut till Värmlandsvisan Opera-Rebecca sjöng och Anna som stod och tittade på och jag ville bara plocka med henne hem i fickan, till Värmland, och festen avslutades med dans tills alla var genom svettiga och åkte hem.

Ett bröllop som ligger med på den topp tre lista som faktiskt skapats efter X antal bröllop nu.


Vi var redo!
P var så jädrans snygg i marinblåchinos och hängslen.
Första och kanske sista gången jag får se honom i chinos.


Å så var dom redo (eller?)


Annas allra bästa och äldsta vänner sjöng.
Vi grät.


Värmlandsvisan.
Inte ett öga torrt.


YEAY!





Efter bil åkte de båt och gick i land och togs emot av oss!
De fina hattarna har Anna föräldrar.



Elefanten jag skulle ta med hem sprang bort.


Sjukt god italiensk buffé.


Annas mamma är typ den snyggaste mamman.


Å så ben-gissar leken som Anna klarade, GRYMT!


Förutom smurfarna fanns denna på tårtan.


Många öl och svettig behövs en nypa luft.


Så himla fint att jag inte kan sluta titta.
Tack så himla mycket Anna och Emil!


Anna:

Du och jag möttes som rivaler och vände det till bästa vänskapen.
Även om du bor alldeles för långt bort så finns jag alltid här.
Jag håller en bit Värmland åt dig.
Jag är så jäkla glad för det där grupparbetet som blev vårt pararbete, för det var då vi fann varandra!
Hur ofta eller sällan vi ses kommer du alltid vara en av mina närmsta och bästa vänner, 
för vi passar.

Älskar dig!


e.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar